ورق گالوانیزه یک میل

دستگاه تصفیه روغن سوخته موتورکارکرده و فیلتراسیون روغن

ورق گالوانیزه یک میل

طرح سفال جنوا گروه صنعتی شفق بام در ضخامت های ۰/۰۴میل تا ۰/۶۰ صدم میل در رنگ های متنوع قابل تولید وبه بازار ارائه میشود.

فرمینگ طرح سفال ژنوا :ورق گالوانیزه رنگی در فرمینگ های سینوسی ، شادولاین و ذوزنقه که با توجه به ضخامت گفته شده در بالا نولید میشود فروش ورق شیروانی  و طول آن هم  طول دلخواه مصرفی مشتریان میباشد عمده تفاوت این فرمینگها در شکل ظاهری و کار مفید در قسمت عرضی ورق میباشد

این نوع محصول به دلیل داران بودن نصب آجری مانند نمای بسیار زیبایی به ساختمان می بخشد. ورق پرچین ظاهری شبیه ورق وارداتی دکرا دارد لذا آرایش ظاهری خاص این محصول و قیمت مناسب آن سبب محبوبیت زیاد شده است. زیرسازی مواد پرچین با پروفیل و چوب قابلیت اجرا داشته که یکی از مزایای مهم آن می باشد. جهت عایق بندی متریال آن نیز می توان از پشم شیشه یا پشم سنگ استفاده کرد.

فرمینگ کرکره سینوسی یکی از فرم‌دهی‌های رایج و قدیمی ورق‌های گالوانیزه است به دلیل شباهت فرمینگ کرکره به موج‌های مدور و دایره‌ای مانند به آن ورق سینوسی فروش ورق طرح سفال گفته می‌شود. برای جمع‌آوری آب حاصل از بارندگی برف یا باران از ورق های موجدار استفاده می‌کردند.بعدتر با ترویج ساخت دستگاه برش کرکره، ورق‌های آهنی موجدار در سقف‌های شیروانی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گرفت. عموما کرکره‌های گالوانیزه رنگی در دو عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ سانتی‌متر با طول مورد سفارش مشتری قابل تولید و عرضه است.

خط تولید ورق رنگی مجتمع فولاد اصفهان در امتداد خط گالوانیزه واقع می باشد و به صورت خط پوشش دهی غلتکی طراحی گردیده است . از فروش ورق کرکره ای مزایای این خط ، سرعت بالا ، صرف رنگ کم و سازگاری با محیط زیست می باشد.

برای جلوگیری از آسیب دیدن رنگ ، لایه ای از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلن روی سطح ورق چسبانیده و ورق پس از بسته بندی به بازار مصرف عرضه می گردد . با استفاده از تجهیزی به نام Laminator امکان اعمال فیلم محافظ از جنس PET و PVC بر سطح ورق به عنوان سطح نهایی محصول ( بر روی لایه رنگ نهایی ) وجود دارد این نوع ورق برای لوازم خانگی از جمله درب یخچال و فریزر کاربرد دارد .

ورق رنگی به‌گونه‌ای از ورق‌های‌فروش ورق ذوزنقه ای گالوانیزه گفته‌می‌شود . جنس این‌ورق‌ها ازنوع‌گالوانیزه بوده‌و با توجه به نوع استفاده در رنگ‌های‌مختلف تولید می‌شود.ورق رنگی چیست

رنگ‌های ورق‌رنگی به‌صورت کوره‌ای به‌ورق اضافه‌می‌شود.مقدارضخامت رنگی‌که به‌عنوان پوشش روی‌ورق رنگی‌اضافه می‌شود برابربا ۳۵میکرون است.

ازویژگیإهای ورق‌رنگی می‌توان به‌مقاومت بالا دربرابر خوردگی‌وشکل‌پذیری بسیارخوب آن‌اشاره کرد.از ورق‌رنگی درصنایع‌تولید یخچال،فریزر,اجاق‌گاز و … کاربرد دارد .

اما عمده استفاده از ورق‌رنگی استفاده از آن به عنوان سقف کاذب،سقف و بدنه ی انبارها و کارگاه ها،بدنه ی کامپیوتر و کابینت های آشپزخانه و .. است در ساخت کانتینر و سردخانه ها به وفور از ورق رنگی استفاده می شود.

ورق های شیروانی از دو نوع ورق فروش ادویه ۱- بدون رنگ گالوانیزه ۲- رنگی گالوانیزه در بازار موجود می باشد.

که در آن هم تنوع رنگ و هم تنوع فرمینگ بسیار می باشد .

ورق گالوانیزه به روش شناوری گرم نزدیک به ۱۵۰ سال است که کاربرد دارد. بیشتر رویی که در دنیا تولید می‌شود جهت پوشش دهی مصرف می شود. مهمترین دلیل مقاومت روی به تجزیه طبیعی، ماهیت ایستادگی آن می‌باشد. در این روش تکیه مورد نظر در وان مواد مذاب روی با دمای حدود ۴۶۰ درجه سانتی گراد شناور می‌شود. پس از خارج شدن قطعه روی ابتدا با اکسیژن و سپس با کربن واکنش داده و لایه‌ای مقاوم نسبت به زنگ زدگی را تولید می‌نماید. این عملیات فلز را نسبت به زنگ زدگی مقاوم می کند.ورق های کرکره سینوسی به صورت طولی نورد شده و با توجه به طول مورد درخواست مشتری و تا حداکثر 15 روز آماده تحویل می شود هرچند به طور عمده مابین 2 تا 48 ساعت جهت تحویل آن باید منتظر بمانید. چنانچه طول ورق درخواستی مشتری زیاد باشد به دلیل دشوار بودن حمل و نیز امکان شکسته شدن آن ها در مسیر، به صورت دو تکه تولید می گردند. تولید این ورق ها به این صورت است که دستگاه از عرض به شکل موج فرم داده شده و این کار باعث می شود که در طول ورق کرکره ای محدودیتی وجود نداشته و تنها محدودیت به عرض ورق گالوانیزه کرکره ای ختم گردد.به دلیل شباهت فرمینگ کرکره به موج های مدور و دایره ای مانند به آن ورق سینوسی (Sinoos) نیز گفته می شود. امروزه  تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته است.

در گذشته ها برای ساخت سقف های شیبدار و به منظور تخلیه هر چه بهتر و سریع تر آب حاصل از بارندگی برف یا باران از ورق های موجدار استفاده می کردند

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.