فروش سفال در پایتخت تهران

دستگاه تصفیه روغن سوخته موتورکارکرده و فیلتراسیون روغن

فروش سفال در پایتخت تهران

ساخت محصولات سفالی و هنر سفال گری از فعالیت های شایع در اغلب شهر ها و استان های ایران است که در تهران هم انجام می گیرد. از خصوصیت های برتر سفال تهران میتوان به استفاده از خاک رس مرغوب در ساخت اشیای سفالی اشاره نمود. چنانچه علاقمند به چنین ظروفی هستید، میتوانید آن را از مغازه های تهران بعنوان سوغات و کادو برای دوست های و آشنایانتان خریداری کنید.

 

سوغاتی های تهران,سوغات تهران,سوغاتی تهران

صنایع دستی تهران

 

بوی خوش قهوه:

از دیگر سوغات تهران قهوه است. قهوه فروشی های تهران که بوی خوششان در خیابان ها و پیاده روهای برخی از مناطق میپیچد، از برترین سوغاتی است که برای عزیزی که در شهری دیگر است میتوان به سوغات برد.، مخصوصا درصورتی که آن عزیز به قهوه هم علاقمند باشد.

 

سوغاتی های تهران,سوغات تهران,سوغاتی تهران

از دیگر سوغات تهران قهوه است

 

شیشه گری و تراش شیشه:

یکی از قدیمی ترین صنایع دستی تهران شیشه گری، تراش شیشه و نقاشی روی شیشه است که چه بسا عمر این هنر دستی در کشور به بیش از 2000 سال پیش برمیگردد. شیشه گری نوعی هنر ساخت ظروف شیشه‌ای است که با استفاده از خمیر مذاب شیشه انجام میشود و بسته به مدل محصولی که می خواهند تولید کنند روش آن متمایز است. در این صنعت کارهای جانبی دیگری من جمله معرق شیشه، همجوشی شیشه هم انجام میشود و شما میتوانید این ظروف را از بازارهای تهران تهیه کنید.

 

سوغاتی های تهران,سوغات تهران,سوغاتی تهران

قدیمی ترین صنایع دستی تهران شیشه گری، تراش شیشه می باشد

 

از کجا سوغات تهران را خرید کنیم؟

مراکز خرید و بازارهای گوناگون در تهران امکان خرید و فروش محصولات مختلفی را آماده نموده است . ولی درصورتی که می خواهید صنایع دستی تهران را خریداری کنید، میتوانید به پاساژ پروانه، بازار بزرگ تهران، جمعه بازار تهران ( چهارراه استانبول)، بازار تجریش، خیابان استاد نجات الهی و مراکز عتیقه فروشی منوچهری تهران و... مراجعه کنید.

 

امیدواریم با سفر به تهران از جاذبه های تاریخی و جاهای دیدنی تهران دیدن کنید و بتوانید بهترین سوغات شهر تهران برای افردی که دوستشان دارید، خریداری کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.