از دوغ آبعلی نگذرید

دستگاه تصفیه روغن سوخته موتورکارکرده و فیلتراسیون روغن

از دوغ آبعلی نگذرید

از دوغ آبعلی نگذرید

به آبعلی که رسیدید، دیدن دوغ های محلی که بیرون سوپر مارکت ها و فروشگاه ها چیده شده اند، توجه شما را بسوی خود جلب خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم اصلاً به سادگی نگذرید و حتماً این دوغ خوش طعم را امتحان کنید. اما سفارش نخست ما این است که اول یکی از آن دوغ های محلی را که در شیشه سرو میشود امتحان کنید به دلیل آن که طعم و مزه اش شما را به سال های خیلی دور خواهد برد. سعی کنید دوغ آبعلی را از« آبعلی» یا از جاده هراز تهیه کنید که اطمینان اصل بودن آن بیش تر است.

 

سوغاتی های تهران,سوغات تهران

 دوغ آبعلی یکی از سوغاتی های استان تهران می باشد

 

تهران هم سوهان دارد

درصورتی که به شهر ری سفر کردید و به زیارت شاه عبدالعظیم رفتید حتماً در بازگشت سوغات این شهر را که سوهان است، تهیه کنید. سوهان های شهر ری بسیار مشهور است و هر سلیقه ای آن را می پسندد. همچنین درصورتی که برای کوهنوردی راهی دربند شده اید، آلوچه و لواشک دربند هم در مسیر به وفور به چشم می خورد و نیازی به معرفی ندارد. درصورتی که آلوچه ها را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید تا بازگشت از سفر و رسیدن به خانه خراب نخواهد شد.

 

 سوغاتی های تهران,سوغات تهران

 سوهان های شهر ری بسیار معروف است و هر سلیقه ای آن را می پسندد

 

 نقاشی روی چرم

سوغاتی ارزنده ای که یادگار بجامانده از زمان قاجار در این شهر است و جزء صنایع دستی معروفی است که مخصوص شهر تهران است. پس از نقاشی روی چرم، نقاشی و طراحی روی پارچه هم در بین صنعت گران تهران ترویج پیدا کرد. در کل میتوان خاطرنشان کرد که تهران یک شهر خوب برای خرید انواع و اقسام صنایع دستی است. چون اطراف این شهر بزرگ پر شده از شهرها و روستاهایی که هر کدام صنعت اختصاصی خودشان را دارند و تولیداتشان را برای فروش به بازارهای تهران می اورند. در نتیجه گزینه های مختلفی برای خرید صنایع دستی گوناگون پیش رویتان دارید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.